Compania Facebook a anunțat schimbarea numelui, ca parte a unui proces de rebranding și a unei schimbări de strategie.
Mark Zuckerberg, patronul şi fondatorul Facebook, spune că decizia a fost luată pentru o mai bună reprezentare a tuturor activităţilor, de la reţelele sociale la realitatea virtuală, însă numele majorităţii serviciilor vor rămâne neschimbate.
Noul nume al companiei-mamă va fi Meta („dincolo de”, în greaca veche), pentru a arăta că există „întotdeauna mai mult de construit”, a spus fondatorul gigantului tehnologic, joi, la evenimentul Connect 2021.
Potrivit lui Zuckerberg, metaversul reprezintă viitorul internetului, după computere şi telefoane mobile, la care publicul va avea acces pentru a interacţiona, a lucra sau a se distra prin intermediul tehnologiilor (ochelari de realitate augmentată, căşti de realitate virtuală şi altele).
Numele rețelei sociale cu care a pornit Zuckerberg va rămâne în continuare Facebook.
De asemenea, compania va avea și un nou logo.