fbpx

Gruia Stoica: Vom raporta o cifră de afaceri de peste 1,8 miliarde lei

Omul de afaceri Gruia Stoica anunță într-un interviu pentru Forbes că Grupul GRAMPET va raporta pentru anul acesta o cifră de afaceri de peste 1,8 miliarde lei.  Stoica a vorbit și despre investițiile pe care le-a făcut Grupul în România, dar și despre extinderea activității GRAMPET în străinătate.

În 2020, Grupul GRAMPET a raportat o cifră de afaceri de 1.661.366.710 lei și un rezultatul net de 54.652.215 lei, spune Gruia Stoica. Printre momentele de referință din ultimele 12 luni, Gruia Stoica amintește investițiile pe platforma RAFO Onești, consolidarea diviziei din Ungaria, unde GRAMPET derulează un program de investiții de 14 milioane de euro pentru modernizarea și retehnologizarea uzinei, dar și lansarea operațiunilor Train Hungary – Sucursala Ljublijana în Slovenia, ceea ce extinde activitatea diviziei de transport feroviar de marfă a Grupului la zece țări din regiune.

Compania se mai laudă cu două aplicații revoluționare pentru industria de transport feroviar din România și Sud-Estul Europei. ETA Expert este primul serviciu digital ce realizează estimări în timp real despre sosirea trenurilor sau vagoanelor la destinație, iar și TRASA Expert, un sistem informatic menit să îmbunătățească proiectarea traselor ideale și capacitatea alocată trenurilor de marfă.

Potrivit omului de afaceri, grupul GRAMPET are succes și cu Electroputere VFU Pașcani, care s-a apropiat de finalul celui mai ambițios proiect din cei peste 16 ani de când face parte din Grupul GRAMPET: debutul pe segmentul construcțiilor de vehicule feroviare noi.

„Primul automotor produs integral în fabrica Electroputere VFU Pașcani așteaptă acum certificarea CE. În cifre, el înseamnă 7 ani de muncă, o echipă de peste 180 de specialiști români, 60% din echipamente furnizate de producători români și peste 95.000 de parametri testați cu succes în România. Sperăm ca odată certificat să intre în circuitul de transport călători în țară și în străinătate”, a declarat Gruia Stoica pentru Forbes.

Omul de afaceri spune că a reușit să depășească perioada lockdown-ului datorită “unei structuri de servicii integrate și a infrastructurii strategice pe care am dezvoltat-o în timp la nivel regional”. Acest ecosistem, continuă Stoica “ne-a ajutat să recuperăm rapid în a doua parte a anului 2020 și să continuăm trendul pozitiv și în prima parte a lui 2021, pe măsură ce economia a început să își revină și nevoia de transport de marfă a crescut.

 

 

About Ioana Popa

Check Also

GHIDUL NOUA CASĂ 2024 – Toate informațiile esențiale la un click distanță!

Fondul Național de Garantare a Creditelor pentru IMM-uri (FNGCIMM) vine în întâmpinarea potențialilor beneficiari ai …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.