fbpx
black video camera

DigiCon 2022: Piața media din România va depăși 640 de milioane de euro în 2022

Piața media din România ar trebui să depășească plafonul de 640 de milioane de euro în 2022, extinzându-se cu 6% față de cifrele înregistrate cu un an anterior, conform evaluărilor distribuite cu ocazia celei de-a doua lansări a DigiCon-ului, conferința de inovație și tendințe dedicată exclusiv liderilor de marketing.

În această împrejurare specifică, creșterea înregistrată de la un an la altul pentru piața media autohtonă încorporează, de asemenea, o creștere de peste 20% în porțiunea media computerizată.
„Acesta este și motivul pentru care gestionarea strategiilor eficiente de marketing digital și utilizarea celor mai noi tehnologii pentru optimizarea acestor bugete este de o importanță critică pentru directorii de marketing”, spun experții.

Participanții la DigiCon 2022 au posibilitatea de a interacționa cu cele mai noi tehnologii și de a afla dacă și cum le pot folosi pentru a dezvolta afacerea pe care o conduc.

„Tendința în marketingul digital din ultimii ani este dată de tehnologii precum Inteligența Artificială, Machine Learning, Blockchain și Automation, cheltuielile de publicitate în această direcție fiind estimate să ajungă la 616 miliarde de dolari în acest an. În acest context, a doua ediție a DigiCon 2022. își propune să dezbate modul în care aceste instrumente digitale își găsesc aplicabilitatea în activitățile de marketing și cum pot fi aplicate în beneficiul companiilor și clienților. Participanții vor avea astfel posibilitatea de a interacționa cu tehnologii precum generarea artei AI chiar în cadrul conferinței și cei interesați. vor beneficia de consultanță la fața locului cu privire la provocările de marketing cu care se confruntă, au spus coordonatorii ocaziei respective.

Evenimentul reunește peste 200 de top manageri, CEO, antreprenori și jurnaliști care vor putea să asculte liderii din domeniu și să împărtășească idei și informații despre tendințele pieței de marketing digital și impactul noilor tehnologii în dezvoltarea strategiilor moderne de marketing.

DigiCon este prima conferință de inovare în marketing din România, dedicată exclusiv managementului de top marketing, respectiv primul eveniment la care accesul se face pe baza unui bilet sub formă de NFT (Non-Fungible Token).

Prima ediție a DigiCon a găzduit aproximativ 120 de participanți din 50 de companii și sa concentrat pe crearea de strategii de marketing integrate pentru zona digitală.

Despre Raluca Vasiliu

Verificați și

Dumitru Nancu: „Impact fiscal IMM Invest (cel mai mare parteneriat public-privat) – fiecare leu garantat de FNGCIMM a întors 12 lei”

IMM Invest, cel mai mare parteriat public-privat, programul gestionat de Fondul Național de Garantare pentru …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.